אייקון מטבחים | ריהוט בהתאמה אישית

מטבחים בהתאמה אישית | מטבחים בבאר שבע

ICON מטבחים - מטבח בעיצוב אישי

אייקון מתמחה ביצור מטבחים בדרום ונגרות בהתאמה אישית.


בין אם מדובר על שיפוץ ובין אם על תהליך בנייה, מטבח בהתאמה אישית הוא האופציה המועדפת. הסיבה טמונה ביכולתו של מטבח בהזמנה אישית לספק מענה למכלול הצרכים והחלומות של הדיירים, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.


כאשר לכם יש את החלום אנחנו כאן רק כדי להגשים לכם אותו.

אז מה הוא תהליך העבודה?

מטבח בעיצוב אישי מתחיל מפגישת הכרות עם מעצב שלנו ויחד מגבשים תוכנית למטבח מעוצב שמתאימה ללקוח ולצרכים שלו.


הקו המנחה שלנו הוא להכיר את הלקוח לעומקו ולהבין יחד איתו את הצורך ואת הסגנון ולהגיע יחד לדיוק מרבי של הבנה ועל ידי חיבור של הדברים יחד לדעת לתת לאותו לקוח את המוצר המושלם וכל זה רק לאחר ביקור פיזי של מעצב בבית הלקוח, להרגיש ולהבין את אופי החלל, בשביל ליצור בסופו של דבר הרמוניה שלמה.


אנחנו שמים דגש על כל לקוח ולקוח ואחרי מחקר ואיפיון אישי יודעים להתאים לכל אחד ואחת את העיצוב היחידי והאייקוני שלו.

עיצוב מטבחים

חיים במטבח

בעידן בו מדובר על יותר מסתם חללים תועלתניים, עיצוב מטבחים הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. לכן, פניה לעיצוב מטבחים מקצועי הוא חלק משמעותי בבחירת מטבח מתאים


במטבח של ימינו אנו רגילים לבשל, לחלוק ארוחות לא רשמיות, לבלות עם המשפחה, להכין שיעורי בית עם הילדים ולעתים, אף לעבוד עם המחשב. בקיצור, מטבחים הפכו לאזורים רב שימושיים, לכן צריך לעצב אותם בהתאם. 


עיצוב מטבחים מקצועי מוסיף לפונקציונליות של החלל, לאסתטיקה, לנוחות, לאווירה ולערך של הבית כולו. עיצוב נכון מתבסס על פונקציונליות. יחד עם המעצבים ניתן לתכנן ולהגדיר את החלל הזה בקפידה, כך שניתן יהיה להשתמש בו למספר שימושים. המטבח הופך יותר ויותר לחלל אחד בבית, בו המשפחה מבלה זמן רב יותר יחד. כאשר מתמקדים בעיצוב פונקציונלי, אפשר ליהנות מבישול ומשימוש בחלל זה.


הרי, מצב בו יש בבית מטבח שלא מתפקד טוב, יכול להיות מתסכל מאוד. כדאי לעקוב אחר משולש העבודה הסטנדרטי במטבח: תנור, מקרר וכיור. אך חשוב גם לקחת בחשבון את דפוס התנועה בבית. כשיש יותר מקום להכנה ויותר מקום בסביבתם של מכשירי החשמל, שגרת הבישול הופכת לפשוטה וליעילה הרבה יותר.


כך, למשל, כאשר ממקמים את התנור ואת המקרר הרחק אחד מהשני, זה מבטיח שיותר אנשים יוכלו לגשת אליהם בו זמנית. התנור מפיץ חום רב וכאשר המקרר ממוקם הרחק ממנו, הוא לא צריך לעבוד שעות נוספות כדי לאזן את החום הזה. כך, בסופו של דבר, מתאפשר חיסכון של כמות אנרגיה ניכרת.

Share by: